Wednesday, November 18, 2009

KERJA!!! KERJA!!!!


Sekarang ni aku sibuk dengan kerja bar. Kesibukan kerja dan tempat kerja jauh la sebab aku jarang makan. Aku plak jenis x suka makan sorang2. Bosan. Sejak kerja baru ni aku cuma makan nasi sekali ja sehari. Tu pun sikit ja. MR Z tau pla risau. HEHE. Nasib baik la ada juga member kat sini yang senasib dengan aku dan bila nak pi makan kitaorg keluar berdua. Pagi2 mai keja dengan bas. Balik pun dengan bas. Tempat keja atas bukit. Turun bas nak kena menapak punya la jauh. Mmg tiap2 hari aku bersenam. Masuk ofis ja termengah2. Ish2....

Bab makan x kisah sangat sebab mmg berniat nak kurangkan makan. hehehehe. nk tgk tempat keja baru aku...


Ni la dia tempat keja baru aku. tersergam indah atas bukit. mmg cantik untuk orang ada transport. Tapi aku yang xda transport sendiri kena la menapak jauh nak mampus... X pa la. Aku tunggu masa MR Z pindah ja. Bila dah pindah aku suruh dia hantar dan amik tiap2 hari. hehehehe. Diet sambil bersenam la ni.....

1 comment:

< Dieter Sue > said...

oit mak cik ..bila mau hapdet??